- 1990 - Falun, Dalarna -

torsdag 26 april 2012

Tuurrsdag

Idag fyller min kära mor år! YAY! Hon ska firas på söndag med släkt och fika!

Natten spenderades med fint sällskap, film och godis. Imorse käkade vi frukost i sängen, lyssnade på lite musik och tog ett par cigg på balkongen trots det kassa vädret.
Nu är jag ensam igen, har diskat (så mycket att diskstället, bestickstället och diskbänken alla är fulla med ren disk) och städat köket lite och ska snart fortsätta på min uppsats om ekonomi och handel.
Annars vet jag ännu inte hur denna dag kommer att se ut. Tanken var väl att spendera lite tid nere vid hamnen och fixa båten men i det här vädret är det inte så jävla roligt så det får bli en annan dag. Sämst.

Imorgon blir det middag och sen Avengers på bio. Suveränt! Förmodligen blir det även ett krogbesök efter filmen, när man ändå är inne i stan och sådär. Mys!

Jag sov inte många timmar inatt, ändå vaknade jag relativt tidigt och var pigg, precis som igårmorse. Jag vet fortfarande inte vad detta beror på men jag gillar det. Det finns ingen som helst anledning att klaga nu när jag faktiskt orkar ta mig upp en vettig tid istället för kring lunch.

Jag har smsat mamma, gjort inlägg på facebook och nu ska jag ringa henne. Man kan inte säga grattis för många gånger till en sådan suverän person som hon är. Puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar