- 1990 - Falun, Dalarna -

lördag 9 juni 2012

I can do this without you

Som varje försommar har nu den socialare och bättre Emma kommit fram.
I tisdags var jag som sagt ut med en massa folk, i onsdags likaså. Även i torsdags blev det härj med Björn, Edvin och Jonas. Hängde på Rådis med en massa folk, drack öl och sprit och cyklade sen till hälsinggården. När jag skulle hem (halv 5 på morgonen) fick jag för mig att jag var ett cykelproffs. Fick detta motbevisat då jag flög ner i backen och diket och har nu blåmärken och sår överallt!

Igår kom jag till Dala-Floda med mamma och David. Klippte gräs och chillade i stugan hela förmiddagen. Sen mötte jag upp Jens, vi gick hem till Erik (som inte var hemma) och Ponti. Erik kom hem, vi blev joinade av fler folk och tog oss ner till vattnet och satt där och drack öl. Sen ville männen spela volleyboll så vi drog och gjorde det, sen tillbaka till huset, spelade ölspel och något charadspel. Hade det så fruktansvärt jävla bra igår, tills jag däckade.



Mitt öga mådde asdåligt igår

Eftersom jag faktiskt inte orkar skriva egentligen, pga att jag är jävligt seg efter denna vecka (som inte ens är slut än eftersom det är seaside idag!) blir det lite bilder istället. Woop!
Senare idag blir jag hämtad av Daniel, och kanske Moa.

Nu borde jag äta något, eller lägga mig ner och vila.


Ponti, skejtande ölplattan och Erik
Jens, Erik, Anton, Ponti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar