- 1990 - Falun, Dalarna -

torsdag 7 juni 2012

Igårkväll hade jag inte särskilt mycket att göra, så jag tog mig ner till stan och mötte upp Björn, Jonas och Filip. Träffade på lite människor i centrum, en massa hej och hejdå, sen kom Edvin och vi 5 gick till Hälsinggården eftersom pöjcharna hade någon form av lan. Härjade inomhus och utomhus, flera timmar av chatroulette och annat bus. Halv 5 imorse cyklade jag hem.
När jag kom hem hade jag så ont i öronen pga kylan att jag ville gråta och skrika. Löjligt kan man tycka. Nu har jag precis vaknat, alldeles för sent, och stressen skriker åt mig. Jag måste idag göra klar en massa saker, men jag vill ut och träffa folk. De senaste två dagarna har varit fulla av underbara människor, jag vill inte sluta nu. Dock blir det ju Floa imorgon somsagt, och Seaside på lördag lär ju leverera om det är människor man letar efter.

Nu ska jag göra något annat, kanske diska det sista, kanske äta frukost och försöka luska ut var den ömmande och huggande smärtan i vänstra sidan av min buk kommer ifrån.

Jag önskar att människor kunde säga rakt ut vad de vill och hur de känner.
Många av världens förvirrade människor hade mått bättre då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar