- 1990 - Falun, Dalarna -

onsdag 6 juni 2012

Update

,


Jag har inte haft någon som helst lust att skriva de senaste dagarna, det är rätt uppenbart.
Men igår var en bra dag!


Jag vaknade hemma hos mamma, fixade iordning och åkte in till stan på något möte där även Ploppen var! Sen satte jag mig på en stenmur och väntade på att ca en halvtimme skulle gå så jag kunde möta upp Moa. Skrev en status på facebook om att jag satt ensam i centrum och kollade på människor. Då ringde Olivia mig, eftersom hon också var ensam i stan! Så vi träffades och jag fick höra en massa roligheter som hänt henne på muskelrock.

Sen slutade Moa jobbet så vi mötte upp henne, satt i solen och stekte ett tag. Olivia åkte sen hem och jag och Moa gick till slussen och käkade varsin ciabatta med brie och salami!



Sen gick vi hem och fick besök av Mia. Hängde hos oss en stund sen gick jag och Mia in mot stan och satte oss i solen och drack cider. Sen blev det middag på Hammars, fast jag fortfarande var mätt sen Slussen-maten. Rödvin och skitsnack ingick även i middagen.

Efter vi käkat klart mötte vi upp Lovisa och Hammarskocken Markus (som innan middagen ringde oss och frågade om jag ville ha laktosfri grädde. Första gången jag är med om att kocken ringer till gästerna) och gick till rådhusgården. Hängde med lite folk, pratade Star Wars och andra värda samtalsämnen.

När jag kände mig färdig med krogen tog jag Mias cykel och begav mig till Norslund och hängde med Joel och hans kusin Johan. My little pony, tvspel och udda musik var i princip det de timmarna gick ut på. Johan drog iväg och Joel var trött och ville sova, men då hade Viktor kommit hem så han och jag kollade på film!

Nu är jag iallafall hemma (tur är väl det eftersom klockan är halv 5 redan) och försöker lappa ihop mig själv efter gårdagens bravader!
Idag ska jag komplettera en uppsats i samhällskunskap och skicka in, imorgon ska jag ha betygssamtal i ämnet. På fredag är mitt sista betygssamtal, och även ett muntligt framförande, i Svenska sen är jag helt och hållet klar med allting.
På fredag sticker jag även iväg till Floa en sväng för att fixa på gården och träffa mina vänner. På lördag är det seaside och jag hoppas att det blir fint väder och en massa trevligheter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar