- 1990 - Falun, Dalarna -

måndag 18 juni 2012

Sitter på balkongen och avnjuter en cigg efter en rejäl frukost, det dagliga vitaminintaget och utseendefixning. Vaknade 07.29 idag, hade ställt klockan på 07.30. Jag åt en liten bit pizza igårkväll, hade värmt den på en glastallrik som sen stod kvar på mitt golv. Hörde konstiga ljud på kvällen, som om saker landade på tallriken fast ingenting var där. Idag när jag skulle ta ut den ramlade den isär i två delar. Wth!

Idag har jag för ovanlighetens skull linser i, och jag ser fanemig ALLT.
Nu ska jag vandra till stan och ha möte med studievägledare och lägga upp en plan för framtida studier så jag kommer dit jag ska i slutändan!

Glöm inte följa mig på instagram; emmafunck

WOOP

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar