- 1990 - Falun, Dalarna -

tisdag 14 augusti 2012

Imorse gick jag upp tidigt, åt frukost och tog det lugnt. Fick ett samtal följt av besök.
Offe och Alex kom över på tårtfrukost, dock åt Alex inge tårta.. Men iallafall! Det var mycket trevligt med lite morgonsällskap.
Alex smygbild, jag vet inte vad jag gör
Efter de åkte iväg och fortsatte jobba hoppade jag in i duschen och fixade sen iordning mig med Norlie & KKV i högtalarna. Det är så otroligt nice att jag ska få se både dem och Maskinen på Granny goes street här i stan den 1a september. Gratis dessutom!
När jag var färdigfixad tog jag en promenad till stan och mötte upp min kära blodsyster Lovisa. Hon bjöd på glass och ett par folköl och vi stekte i solen i Kristineparken i några timmar. Mycket trevligt det också!
Lovisas bild. Proportioner? Nääe! 
Nu är klockan snart halv 9, jag har kommit hem, ätit både mat och en bit tårta (fetto!), sovit i någon timme och bara slappat i allmänhet. Jag ska ta en dusch och en kopp te sen är det nog dags att sova! Imorgon har jag viktiga grejer att göra hela morgonen fram till lunch. Eller ja, jag ska väl inte göra så mycket egentligen.. Men äh, nevermind.

Det verkar som att CDON har skickat min tröja och min nyckelring men inte mina böcker än! Böckerna är ju det viktigaste.. Åh. Och inte verkar jag få några pengar från csn heller. Nej, det går inte bra nu!
Och med det lämnar jag denna sida för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar