- 1990 - Falun, Dalarna -

lördag 18 augusti 2012

Tog en sväng upp på rockstad i torsdags. Träffade bland annat Pascal och Björn, men även folk jag träffar lite oftare som Kammo, John, Calle mfl. Extremt trevligt var det och vi hängde där till igår förmiddag.

Igår kom jag hem, sliten och äcklig eftersom jag hade gått från lugnet i långjeans och hoodie fast det var riktigt stekväder. Jag duschade och fräschade till mig och la mig sen ner i sängen och vilade. Offe kom förbi en sväng men förutom det, och när jag väl lyckades gå upp för att laga mat, låg jag mest still.

Daniel kom hem och på kvällen började det rulla in folk. Jag kände mig tråkig som sällskap och stannade i mitt rum och lyssnade på musik så högt så det var njutbart men ändå inte skulle störa grannarna för mycket.

Kring halv 11 kom Daniel och frågade mig om jag inte hade något av göra, till vilket jag såklart svarade nej. Han, jag och Ante åkte och hämtade upp Erik, åkte till hemköp och köpte godis och drog sen hem till Ante och kollade på Battleship! När filmen var slut vid 1 drog jag och Daniel hem till oss och Erik till sig så Ante som skulle upp tidigt imorse och jobba fick iallafall några timmar sömn!

Idag var jag utvilad och pigg när jag vaknade. Snart ska jag gå till mamma och äta frukost och sen åka och handla så jag har någonting i kylen att klara mig på tills i övermorgon då jag äntligen får mina csn-pengar.

Jag är snuvig som fan och jag är less.
Jag måste reda ut en hel del saker, jag orkar snart inte ha det såhär längre.

Fick hem min DK-tröja i Torsdags! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar