- 1990 - Falun, Dalarna -

torsdag 9 augusti 2012

Receptet på lycka

Jag använder Bloglovin för bekvämligheten när det gäller att följa bloggar. När någon uppdaterar dyker det upp där och man måste inte besöka alla bloggar en och en för att se om det hänt någonting nytt. (För er som använder det borde ni lägga till mig eftersom jag uppdaterar ganska ofta i vanliga fall)
Jag kollar min bloglovin när jag har tråkigt och direkt på morgonen. Imorse såg jag ett nytt inlägg från en av mina favoriter bland de jag följer - Simon Gärdenfors. Ni vet han från bland annat Far och Son och Las Palmas, men som även är serietecknare och jävlar(!) vad jag ska köpa hans böcker någon dag när jag har råd! Hans blogg kan jag tipsa om, han skriver lustiga saker om vad han hittat på loppisar och annat kul!
Imorse iallafall, såg jag hans senaste inlägg som jag bara MÅSTE dela med mig av eftersom det var så sött!
Han hade nämligen funnit receptet på lycka, och inlägget kan ni finna här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar