- 1990 - Falun, Dalarna -

onsdag 28 november 2012

Idag blev jag rödhårig. And that's that!

Åkte och handlade med mor och grannen idag, sen drog jag hem till en jättefint städad lägenhet. Moa kom hit och blekte håret på mig, Daniel kom hem och vi tre hängde här och fixade mitt hår och grejade tills de drog härifrån.

Jag är alltså ensam nu och jag hatar det. Jag tänker för mycket, önskar för mycket. Drömmer om ett telefonsamtal om ångest och ändrade känslor. Jag måste inse att det kommer vara såhär, jag måste bli mer realistisk i mina tankar och drömmar. Men jag vill så mycket. Jag saknar så jävligt. Jag har så ont. Men jag låtsas ändå som allt är okej, det är bara när jag är ensam som mina känslor verkligen kommer fram från gömstället där längst in i hjärtat.

Jag har sagt upp kontakten med folk förr, men aldrig ångrat det så mycket som jag gör nu.

Jag skulle ge dig hela världen om jag kunde. Om jag fick.
För att jag älskar dig

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar