- 1990 - Falun, Dalarna -

torsdag 29 november 2012

What doesn't kill me .

Ah, sådärja! Stressen och ångesten över julklappar har nu försvunnit. Jag har i princip inge pengar alls men valde att lägga nästan det sista jag har på en liten grej till pappa och Lissi, två grejer till mamma och två grejer till David. Så nu slipper jag bry mig om det! Det roligaste är ändå att slå in grejerna så jag ska bara invänta leveransen och det ska tydligen inte ta mer än 1 arbetsdag! Suveränt.
Andra grejer känns lite mer okej nu, även om mitt huvud är helt fucked up. Det finns inte mer att göra än att vänta och se hur mitt hjärta och min hjärna reagerar, och hur framtiden kommer se ut.

Jag ska nog läsa lite nu och försöka sova. Det kommer bli första gången på väldigt väldigt länge som jag går och lägger mig och försöker sova i en tom lägenhet. Ensam. Det har varit skönt att vara hos mamma, det var skönt att ha någon i närheten ifall det behövdes. Men men. Det går nog bra det här! Ujujuj.

Det är skönt att skriva fast ingen läser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar