- 1990 - Falun, Dalarna -

onsdag 14 november 2012

Jag gick upp för 12 timmar sen, fräschade upp och fixade till mig och fick med bror skjuts till stan av Daniel. Drog till skatteverket, biblioteket och vägledningscentrum, lättade lite på all stress genom att ta tag i diverse nödvändigheter. Det gick skitbra och jag kunde söka fler kurser fast jag inte hade några betyg med mig! Började gå hemåt, blev uppringd och hämtad av mor, körde hem David, åkte med mamster och handlade (träffade då Joel för första gången på allt för länge, askuul!), drog hem och bytte om till bekvämare kläder, åt och tog det jävligt lugnt i några timmar. Sen träffade jag Victor, vi åkte till ica och citygross och drog sen till honom och kollade på Draktränaren och drack saft!
Nu är alltså klockan strax efter 10 och Victor åkte precis till jobbet så jag sitter hemma, taggar ner med lite Ink Master sen blir det en dusch och välbehövd sömn!
Skön dag helt enkelt, det känns som att jag har fått mycket gjort!

HEJ

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar