- 1990 - Falun, Dalarna -

fredag 21 december 2012

RDEMU!

Nu känner jag att det var en dålig idé att dricka en halvliter redbull. Speedad, gnisslar tänder, kan inte sova, klockan är 2. Imorgon ska jag genomföra det muntliga varesig halsen tillåter det eller ej. Min lärare får stå ut med någon hostning och snörvel då och då!

Käkade middag med Moa och Daniel, skrattade mer än jag gjort på flera dagar kändes det som. Trevlig kväll, även om jag inte hann med så mycket plugg som jag ville. Satsar på att skriva klar denna uppsats imorgon och den andra på söndag. Vet ju att jag kan, fattar inte vad jag håller på med!

Dendär känslan av att känslor man inte ville ha nu har försvunnit, den är skön. Det är en lättnad. Åh gud ja.
Skönt när människor gör det så lätt för en.

Och nu vill jag ha vår, utomhushäng och fint umgänge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar