- 1990 - Falun, Dalarna -

onsdag 13 november 2013

Hej Moa, min enda trogna läsare! <3

Idag vaknade jag klockan 6 av mig själv, kurade ihop mig så nära Andreas som möjligt och myste med honom (fast han sov) tills klockan sa att det var dags att gå upp. Åt risifrutti (laktosfri, fattar inte varför den bara finns i en smak!?) och fixade mig och så tills Andreas var redo att åka. Han släppte av mig nere på Hallsberg och jag gick till skuuulan. Så hade jag engelska (fick hundrasjuttio nya papper) resurstidsstyle (dvs en till elev och jag) eftersom jag ändå kom för tidigt till skolan. Sen var det dags för ekonomi men tydligen var min lärare sjuk! Tur nog var jag inte ensam om att ha åkt till skolan i onödan. Gick in på ica, gick vilse, hittade nästan inte ut, pratade med mamma i telefon och gick hem (20 jävla minuter). Pratade med henne över en timme efter jag kommit hem, minns inte ens vad vi pratade om.. så, nu är klockan 3 och jag har ägnat dagen åt att lära mig göra en utbakad fläta. Den på bilden är den första jag någonsin gjort och då gjorde jag den dessutom på mig själv så don't judge! Kul dag osv. Nu ska jag städa, bädda rent och greja. Om 3h kommer min man hem och då ska allt vara fint och lukta gott, jag ska passa på att plugga lite om jag hinner också.

Så drygt att vara kvinna när man verkligen längtar efter en nybäddad säng, rena kläder och ett nyskurat golv. Det är tur att jag fått ärva den typen av pms istället för att bli en mean f-ckin bitch from hellz0r som många andra. Jag är en snäll pmsare, det står i mitt cv också. Nej, det gör det inte.

Btw, jag bloggar endast från mobilen och slinter ofta på tangenterna och ibland orkar jag verkligen inte ändra. Jag är inte efterbliven, jag kan stava, jag lovar.

Imorgon ska jag ha engelska i flera timmar, frivilligt. Vet inte ens varför. Önskar jag hade en häst.

PussTja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar