- 1990 - Falun, Dalarna -

fredag 20 juni 2014

Aaahhh.. Jobbpasset jag gruvat mig för är över, och gick mycket lättare än förväntat. Dagen flöt på galant och jag fick en massa beröm från brukare skickat till mig genom medarbetare! 
Jag hade en rast på nästan två timmar mitt på dagen, då fick jag finbesök på jobbet av bästa Johan! Och när dagen var slut promenerade jag till stan med Caroline som sällskap. Hon gick hem och jag gick till mammas jobb så jag kunde åka med henne hem. Och nu äntligen ligger jag i sängen. Jag hör en massa måsar utanför, och såna har jag haft nog av. De hade 3-4 ungar runt mitt jobb och dök efter en hela tiden, jävla skitdjur. 

Imorgon åker jag till Floa med mamma, men först ska jag sova ut.. Det är behövligt. Min kropp är slut och hjärnan la av för flera timmar sedan. 14 timmar var ändå inte så farligt, nu vet jag det till nästa gång och slipper oroa mig för att avlida då. 

Jag älskar verkligen mitt jobb! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar