- 1990 - Falun, Dalarna -

söndag 15 juni 2014

Ännu en jobbdag avklarad, en väldigt skön sådan dessutom. Dock klev jag snett igår och gjorde något knäppt med foten så den gjorde svinont, och när jag försökte använda den normalt fick jag istället någon slags inflammation i hela benet så det har varit mindre kul att gå. Men det har fungerat ändå! Jag hoppas bara att det går över snart.. imorgon jobbar jag 7.30-14.00 och på tisdag får jag vila! Då är det bara delegering på Hbo i två timmar, resten av dagen är leedig. Sen ett kort och ett jättelångt pass och sen är det midsommar!

Ja.. när man mår sådär äckligt bra av att träffa, tänka på och prata med någon.. vad betyder det då? Förmodligen betyder det att någonting tappat greppet i min hjärna. Men jag gillar det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar