- 1990 - Falun, Dalarna -

fredag 13 juni 2014

Åh, jag kan inte sluta skratta åt mig själv!
Inatt drömde jag att jag först puttade en människa som irriterade mig ner i ån, sen var jag en hemsk och allmänt våldsam människa som misshandlade diverse folk jag störde mig på, lite som jag var på högstadiet innan jag lugnade ner mig. Jag var respekterad och fruktad och ingen vågade av någon anledning ge sig på mig.. Det var så roligt att drömma, det kändes som att jag fick ut mina aggressioner under drömmen, lite som jag haft fått efter en stund på en boxningssäck.
Jag vaknade iallafall tidigt och bestämde mig för att jag fick sova lite extra eftersom jag är ledig, så 9 gick jag upp. Jag vill ut och ta en promenad runt tisken men har träningsvärk i hela kroppen! Om det går över snart ska jag promenera en bit, minst 5km. Sen är det ledig dag hela dagen och inte behöver jag sova tidigt heller eftersom jag börjar 2 imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar