- 1990 - Falun, Dalarna -

torsdag 12 juni 2014

Sista introduktionsdagen är klaaar. Imorgon är jag ledig, på lördag jobbar jag själv. Skitnervöst!
Idag har jag jobbat med Beatrice, och tack vare henne blev det lätt bästa dagen hittills! Jätterolig dag med skitsnack och raggande på snygga arbetarmän med solbränna och en maaassa muskler. Mmmhhh!
Idag är jag inte heller lika trött efter arbetet så jag behövde inte sova som jag gjorde igår när jag kom hem! Jag har myst på balkongen med mamma, ätit god sommarbakelse och haft det allmänt chill. Imorgon ska jag utnyttja min ledighet till fullo genom att göra något kul, vadsomhelst. Dock tänker jag inte jobba bakfull på lördag så en massa alkohol lär det inte bli.

Jag älskar mitt liv som det är just nu, jag mår verkligen bra. Jobbet är fantastiskt och kollegorna genomunderbara. Nu saknas bara en lägenhet så blir det komplett! Och ja, visst har jag en till önskan men den talar jag inte högt om!

Jag skrev ner mitt schema i en kalender och det är bättre än jag trodde! Flera hela helger lediga och även lite vardagar hit och dit. Jobbar jag dag på helgerna måste jag gå från stan men det är tydligen bara fyra gånger på hela schemat så det är nooolll problem! Dessutom kommer jag få en massa pengar, och för en del av dem ska jag bjuda mamma på en weekend i London! :)

Livet rullar på, pengar rullar snart in, jag mår helt fantastiskt. Jag har ingenting att klaga på förutom mina ömma fötter och ben, men de får ju vila imorgon! Det där vänjer jag mig vid till slut också, och imorgon ska jag plugga in vägnamnen så jag hittar rätt på lördag.

Love life. ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar