- 1990 - Falun, Dalarna -

måndag 14 juli 2014

Fantastisk helg! Inte nog med att torsdagens båtfärd och fredagen i Ryggen var amazing, lördagen var perfekt den med! Jag hade ingenting för mig och försökte hitta på roligheter, det slutade i en båtfest på över 12timmar. Det dracks, det dansades, det badades, det var otroligt roligt. Jag träffade en massa gamla och nya vänner och livet var på topp! Jag hoppade på båten strax efter 2 på eftermiddagen och jag var hemma i sängen igen vid halv 4 på natten. Det var ett under att ingen ramlade av båten, för nog var vi bra jäkla kalas. Många fina människor var med vilket resulterade i både en hel del skratt men även några tårar, av lycka då såklart. Bilder från äventyret finns det också gott om, så jag slänger väl upp en bunt! 


Otroligt fin dag/kväll/natt. Jag tog dock inga bilder efter solen gått ner, och det var nog lika bra! 

Min helg avslutades med en långpromenad med Patrik igårkväll, i jakt på hans telefon som försvann under härjdagen. Vi hittade den sen, dock inte i ett dike utomhus! 

Nu har jag ätit lax/torsk/mozzarella/paprika-burgare och mår jätteilla. Jag jobbade till 4 idag trots att jag kände mig som ett riktigt trainwreck! Imorgon jobbar jag till 4 med och på onsdag till 2, på torsdag är jag ledig och då hoppas jag på en heldag på sjön med far och Lissi! 

Idag fick jag veta hur mycket jag får i lön också, och jag kan ju säga att jag blev extremt positivt överraskad! Jag ska nog unna mig en tatuering efter jag varit så duktig och kämpat på i ur och skur, woh. Och denna gång blir det nog en jäkla patriotisk Falun-gadd! Dvs om tatueraren går med på att köra den, mina idéer känns lite overkill. Men jag hoppas! 

Jag älskar mitt liv. Det är bättre än någonsin. Jag är så lycklig. Though I'm fighting a battle I don't think I can win. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar