- 1990 - Falun, Dalarna -

fredag 18 juli 2014

Jag försöker vara duktig och skriva varje dag, men sen mitt senaste inlägg och fram tills igår har jag bara jobbat på förmiddagarna och varit som en zombie på eftermiddagarna. Moa har sovit här två dagar också, och en kväll tog vi med Nikita på promenad. Så jag har inte haft tid/ork att skriva. Men igår var jag ledig och åkte ut till Dejstolen med pappa, Lissi, Håkan, Annelie och Göran. Vi solade, lekte med hunden Gordon och åt sill-lunch! Sen tog vi oss vidare till Hellmans ö där vi mötte upp Jon, Linda och barnen. Jag fortsatte vidare med dem och höll koll på ungarna när Linda testsurfade på vågorna efter båten!
Det var en skön dag men jag brände mig nå förjävligt och jag fick solsting. Hela kvällen mådde jag jättedåligt, kändes ungefär som en bakfylla. Och på det kliade och sved hela kroppen. Idag mår jag bättre, och tur är väl det för jag ska jobba 14.00-21.30!

Bilder, bilder, för att inläggen blir så trökiga annars!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar