- 1990 - Falun, Dalarna -

fredag 11 juli 2014

Jag älskar mitt liv.

Och så är det med det! 

Igår jobbade jag till 10, åkte hem och kollade på serier för att varva ner. Vid 1-tiden på natten hörde Victor av sig vilket slutade i att jag spenderade hela natten på sjön med honom och Patrik. Vi bastade, drack öl, lyssnade på en massa musik och pojkarna badade! 6 på morgonen ansåg vi oss klara med härjandet och gick i land. 

Jävla fina grabbar dedär. 


Imorse/förmiddags, efter allt för lite sömn, gjorde jag mig iordning och blev upphämtad av Moa och Daniel. Vi åkte till Ryggen där vi åt mat, åkte flotte (jag och Moa satt i trampbåten som drogs efter, som de stekare vi är), badade och hade det allmänt jäkla trevligt i solen med en massa folk! 


Det bästa med allt är att det bara är fredag idag och jag är ledig resten av helgen med. Jag har en massa tid att göra roliga grejer på. Jag har redan hunnit med så mycket på bara ett dygn! 
Nu är klockan halv 9, det är fredagkväll och såvida ingen hör av sig med ett otroligt bra förslag på kvällsaktivitet stannar jag här, äter muffins och kollar på serier. Imorgon hoppas jag på fler roligheter, men det får visa sig då. Nu ska jag bara njuta av lugnet, och avsluta det här inlägget med en till bild för att försöka visa hur gött jag faktiskt hade det idag. Tjah. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar