- 1990 - Falun, Dalarna -

onsdag 2 juli 2014

Kul. Klockan är halv 2, jag gick upp för 20h sen men kan ändå inte somna av någon anledning.
Började jobba halv 8, hade en rätt påfrestande dag, slutade 4, åkte hem och duschade, åkte till stan och träffade Moa och matade duvor, åkte till Johan och kollade på Trainspotting, fick skjuts till stan innan 11 och var med mamma på jobbet tills hon slutade, åkte hem, bäddade ner mig och är nu mitt uppe i en film. Jag har hållit igång hela dagen, så varför blir jag inte trött?

Imorgon ska jag åka och handla, sen till mormor och fira Göte, sen jobbar jag 15-22. På torsdag är jag ledig och ska försöka hinna rensa upp lite, något jag skjutit på ett bra tag nu.

På lördagkväll ska jag lånas ut till Tegel, vilket innebär att jag kommer vara på boendet istället för ute på hemtjänsten. Någon dag ska jag även baka en massa eftersom mina kollegor fått nys om att jag bakar när jag har tråkigt men knappt äter bakverken själv. Haha.

Jag gör ett nytt försök att somna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar