- 1990 - Falun, Dalarna -

torsdag 14 augusti 2014

....

Det ringer i öronen, varenda milimeter av min kropp värker och jag är nedstämd som få. Idag har det varit tufft på jobbet. Jag jobbade från 7.30-21.30, egentligen skulle jag sluta 22.00 men mina underbara kollegor lät mig gå tidigare så jag slapp komma hem 11 eftersom jag ska upp och jobba tidigt imorgon igen. Som sagt var det en tuff dag med både glädje och det motsatta. Jag antar att det är något man får vänja sig vid även om jag inte riktigt gjort det än. Under dessa långa pass brukar vi ha en rast på ett par timmar men det fick inte jag idag, mina två enda raster var på sammanlagt 1,5h.. på 14h jobb. Och själva arbetet var en av de mest stressiga dagar jag upplev. Jag kommer iallafall sova gott inatt! Sen upp och jobba 7.30-16.00 imorgon.
Jag längtar till lördag. Så jävla mycket! Jag pratade med Micke idag på rasten och taggade till och så som det ser ut nu kommer jag förhoppningsvis få träffa fina Erik som jag inte sett på sådär 5-6 år! Och det kommer bli.. jäkligt spännande! Han är saknad, det är en sak som är säker. Mmh..
Nu ska jag äta, kolla på tusenbröder och sova så jääkla djupt tills klockan ringer halv 6. Imorgon efter jobbet kommer jag kunna tagga till på riktigt när jag köper godricka och väljer kläder för festen. Det ska bli kul att göra något annorlunda för en gångs skull och inte bara sitta på rådis och dega (även om det också kan vara skitroligt), och det kommer bli extra kul att träffa Micke och hans karl och se hur de bor!
Ah well, nu orkar jag inte det här mer. Nighty
Oh, these dirty thoughts.. :')

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar