- 1990 - Falun, Dalarna -

onsdag 13 augusti 2014

Jag är inte lika ung längre men precis lika dum

När jag satt på bussen hem idag slog det mig. Vad fan går jag runt och är ledsen över saker som inte förtjänar min uppmärksamhet för? Det räcker nu. Det här är ju löjligt. Nu rycker jag upp mig och skiter i allt det här, ser framåt och tar vara på allt som är bra i mitt liv.

Idag har jag varit hundvakt åt Chicco, sen jobbade jag 16-21, jag kom hem vid 10, duschade och nu, halv 11, sitter jag i min säng med en kopp te, knäckemackor, digestive och Tusenbröder! Asnice. Imorgon ska jag jobba 7.30-22.00 så jag behöver verkligen sömn inatt!
Därför ska jag sluta skriva, äta upp och somna i min sköna säng som jag inatt delar med Hoffa, Nicke och Hamid - de enda männen (utanför familjen) i mitt liv just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar