- 1990 - Falun, Dalarna -

måndag 8 september 2014

....

Aaaah. Jag skulle ha en chilldag hemma för att bli frisk, det blev istället fotografering i skogen med Moa och Helena, lite kortspel och även häng med Albert (som gav mig typ tusen toblerone, jagharbästavännerna!!)
Resten av dagen, liksom tiden innan jag träffade Moa, gick åt att tvätta! Nu hänger det blöta kläder i hela lägenheten, så skönt att ha det gjort. Eller ja, jag har två maskiner kvar som jag får köra imorgon. Då ska jag även sortera, lägga i lådor och garderober och städa. Jag kan inte bo i väskor längre.. Fan, jag vill ha ett eget hem!
Jag saknar sthlm. Jag saknar chris. Jag saknar ida och danne.. Förhoppningsvis får jag finbesök i slutet av månaden, jag håller alla tummar, önskar till alla stjärnfall, blåser på alla ögonfransar som lossnar och bryter alla kakor i tre bitar.. goddammit, jag vill.
På lördag är det personalfest och jag ska göra allt för att kunna vara med! Mina kära kollegor, jag skulle njuta till fullo av att få dra ut med dem.
Nej, nu ska jag äta fish n' chips och lata mig lite mer.. och hänga mer tvätt. Ciao!
:*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar