- 1990 - Falun, Dalarna -

tisdag 9 september 2014

....

Jag tänkte inleda det här inlägget med att tipsa om en sprillans ny video som kom ut för inte ens en halvtimme sen. Det är min vän, den grymma James Wilson, som har gjort en video till sin singel Paradise. Jag, Johanna, Victor och Alex var med på ett hörn när de filmade festscenerna, men tur nog syns jag bara någon snabbis här och där! Videon går att se här http://youtu.be/84VkXB8BYlg

Idag är det chilldag deluxe. Jag somnade sent inatt efter ett långt telefonsamtal med pappa som började jobbigt och påfrestande men slutade i glädjetårar. Hans humornivå kan nog ingen mäta sig med, eller så är det bara så att just jag tycker att min far är den roligaste människan på jorden. Dessutom är han den starkaste, snällaste och allmänt bästa. #pappasflicka
Efter samtalet med honom hade jag långa diskussioner om allt det svåra i livet med en vän till halv 4 då mina ögonlock bestämde sig för att inte längre orka vara öppna. 

Jag blev extremt positivt överraskad när jag kollade min framtida löneutbetalning. När jag kollade den sist trodde jag att lönestoppet varit och jag var väldigt nöjd med vad som då stod att jag skulle få utbetalt. Nu upptäckte jag att stoppet inte alls varit utan att summan ökar för varje gång jag jobbar, och jag kommer få ut mycket mer än jag förväntat mig! Så jag hoppas verkligen på besök under lönehelgen, då kan vi göra så otroligt mycket roligt. Jag hoppas att det stämmer med lönen nu också så jag inte går och väntar på något jag inte kommer få! Ah well.. 

Nu ska jag duscha, fortsätta tvätta och vara allmänt lat resten av dagen. Imorgon ska jag jobba! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar